به کودک شیرینم

فقط نامه هایی است به کودک نیامده ام که بی صبرانه منتظرشم

به کودک شیرینم

فقط نامه هایی است به کودک نیامده ام که بی صبرانه منتظرشم

سلام مامانی!

عزیز دل مامان سلام!

می دونی چرا دارم برات می نویسم.دوست دارم هر موقع که وقتش شد بهت اینجا رو نشون بدم تا بخونیش و بدونی مامان چقدر دوستت داشته و داره.میدونی هنوز اصلا نمی تونم تصوری ازت داشته باشم. می دونی الان که می نویسم تو هنوز به وجود هم نیامدی و من نمی دونم چند ساله دیگه تصمیم می گیریم که باشی... می دونی که من و بابات هنوز نیومدی چقدر شوق و ذوق داشتنت رو داریم؟! می دونی چقدر تو رو برای خودمون مجسم می کنیم و برات اسم انتخاب می کنیم و به این همه عجله می خندیم.

اینکه تصیمیم گرفتیم کمی معطل بمونیم علتش اینه که می خوایم وقتی به جمعمون اضافه بشی که همه چیز مهیای حضورت باشه.هر چی خدا بخواد. دختر باشی یا پسر فرقی نمی کنه شیرین مامان برای ما عزیزترینی!

نظرات 2 + ارسال نظر
رامین یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ http://safarkarde.blogsky.com/

بسیار شیرین و زیبا
سلام
تبریک میگم
حس خالصانه و زیبای شما ستودنی است..

متشکرم

آغازی دیگر یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ق.ظ http://start2.blogsky.com

چه کار خوبی را شروع کردی و چون مادرم خیلی خوب حست را درک می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد