به کودک شیرینم

فقط نامه هایی است به کودک نیامده ام که بی صبرانه منتظرشم

به کودک شیرینم

فقط نامه هایی است به کودک نیامده ام که بی صبرانه منتظرشم

تو رو به خاطر خودت می خوام

عزیزم!

می دونی توی رویاهام دوست دارم چه جوری بزرگ بشی؟!

دوست دارم انقدر به خودت متکی باشی که همیشه بدونی برای من و بابات تصمیم تو به همه چیز ارجحیت داره.دلم می خواد همیشه خودت تصمیم بگیری و بزنی تو دل خطر. دلم می خواد خودت با اراده خودت مسیر زندگیت رو مشخص کنی. دلم می خواد خودت تصمیم بگیری که چی باشی و بدونی هر تصمیم که گرفتی برای من و بابا ارزشمنده. من می دونم که تو جز درستی تصمیم دیگه ای نمی گیری(البته این مربوط میشه به جوانیت).

دلم می خواد جوانیه با شکوه تو رو ببینم.اینکه هر کس نگات می کنه برق شادی و اعتماد به نفس رو توی چشمات ببینه. دلم می خواد هیچ لحظه ای از زندگیت به خاطر اشتباهاتت سرزنشت نکنم. دلم می خواد بتونیم با هم اشتباهات رو جبران کنیم.می خوام بدونی ازت انتظار ندارم که کاملترین بچه دنیا باشی.می خوام بدونی ازت توقع ندارم که بی نقص باشی .می دونی عزیز دلم گاهی اشتباه کردن هم شیرینه. چقدر می تونیم با هم به سهل انگاریهات بخندیم و یادمون بمونه که نباید دوباره تکرار بشه. دوست دارم تو هم سهل انگاری ها و اشتباهات مامانو بگی و با هم بهشون بخندیم.دوست دارم مامانی باشم که آغوشم به روی تو همیشه باز باشه و گرم، چه تو بچه خوبه من باشی و چه نه. چه امروز همه چیز عالی بوده باشه و چه نه. ارزش تو به خوته نه اینکه چه کارهایی می کنی.

مامان تو رو به خاطر خود خودت دوست داره.

نظرات 1 + ارسال نظر
آغازی دیگر شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ب.ظ http://start2.blogsky.com

مامان آگاهی می شی و این خیلی خوبه

مرسی از دلگرمی و امیدواریتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد